Bazen zamana bırakmak gerekir

Editörün Seçtiği

Olayların gidişatını zamana bırakmak ben de dahil bir çok insanın sevmediği bir durum. Hayatta yapacağımız tüm işlerin kontrolünün...

8 Eyl 2015

Zincifre Nedir?

Zincifre, kırmızı renkli doğal cıva sülfüre verilen addır. Deri hastalıklarına, özellikle sivilce problemlerinde eski dönemlerde kullanılmıştır.

- Peki bloguma bu adı neden koydum?
- Hedefimde blog siteme ilginç bir isim bulmak vardı. Ve karşıma bu çıktı. Sağlık alanında kullanılmasıyla yazı yazdığım anlarda ruhumun iyileşmesi arasında bir bağ bulduğum için bloguma bu adı verdim. Fikriyat'ın anlamı ise "fikirler"dir. -at eki Arapçadır ve Türkçedeki çoğul ekleri ile aynı görevi yapmaktadır.

Sahip olduğu kırmızı renk de çok hoş. Kırmızıyı severim. :)

2 yorum:

  1. Yeni blogunuz hayirli olsun, cok ilginc bir isim bulmussunuz, yakismis, yakindan takipte olacagim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de sizi yakından takip ediyorum. :)

      Sil