Bazen zamana bırakmak gerekir

Editörün Seçtiği

Olayların gidişatını zamana bırakmak ben de dahil bir çok insanın sevmediği bir durum. Hayatta yapacağımız tüm işlerin kontrolünün...

6 Eyl 2015

Bazen zamana bırakmak gerekir

Olayların gidişatını zamana bırakmak ben de dahil bir çok insanın sevmediği bir durum. Hayatta yapacağımız tüm işlerin kontrolünün tamamen bizim elimizde olmasını, çektiğimiz yere gelmesini istiyoruz her zaman. Yani aslında istediğimiz şey, güllük gülistanlık bir hayattan başka bir şey değil.

Hayat bir tecrübe. Yaş ilerledikçe, yeni yeni tecrübeler edindikçe her şeyin tamamen bizim kontrolümüz altında olamayacağını anlıyoruz aslında ama yine de "tam oto-kontrollü hayat" isteklerimiz süremeye devam ediyor.

Ben 2015 yılının yazında hayatta bazı şeylerin zamana bırakılarak çözülebildiğini gördüm. Tabi ki bu, "her şeyi tamamiyle elimizden bırakarak şansa dayalı bir hayat yaşamak iyidir." anlamına gelmiyor.

Biraz kontrol biraz da zaman birleşince bazı durumlar, hatta çoğu şey çözüme ulaşabiliyor. Ve itiraf etmeliyim ki bu durum insanı çok mutlu ediyor.

Mutlu bir hayat dileğiyle. Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. İadeyi ziyaret yapayım dedim :), aynı şeyleri düşünmüş olmak güzel. Bırakalım zaman halletsin değil mi

    YanıtlaSil